loading...
دکتر سلام
احمد رضایی بازدید : 38 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

در حالی که سازمان جهانی بهداشت (WHO) اطمینان می‌دهد که خطر انتقال کروناویروس از طریق مواد غذایی وجود ندارد، برخی گزارشات از نیوزلند و چین حاکی از آن است که این ویروس ممکن است در بسته‌بندی مواد غذایی منجمد وجود داشته باشد و نگرانی‌ها را نسبت به انتشار ویروس از طریق مواد غذایی برانگیخته است.

احمد رضایی بازدید : 32 شنبه 11 مرداد 1399 نظرات (0)

پوسیدگی دندان به معنای سوراخ یا حفره در دندان است . رژیم غذایی یک عامل مهم در علت و پیشگیری از آن است. مینا از بخش های داخلی دندان (عاج و پالپ ) محافظت میکند، که نرم تر و حساس تر می باشد. مینا از کریستالهای کوچک کلسیم به همراه دیگر مواد معدنی ساخته شده است.هنگامی که مواد غذایی، به ویژه مواد غذاییشیرین و چسبنده ، با مینای دندان بمدت طولانی  تماس پیدا میکند ، پلاک دندان حاوی باکتری هایی است که قند را تجزیه ، تولید اسید میکند. اسید مواد معدنی است که در مینای دندان حل میشود، به باکتریها اجازه می دهد وارد دندان شود و باعث پوسیدگی شود.

احمد رضایی بازدید : 50 سه شنبه 24 تیر 1399 نظرات (0)

آبسه دندان نوعی عفونت باکتریایی است که باعث عفونت دندان می شود. این عارضه به علل مختلفی می تواند روی دهد و بخش های مختلفی از دندان را نیز درگیر می کند. آبسه پریودونتال در اطراف ریشه دندان بر روی لثه ها و آبسه پری آپیکال بر نوک ریشه اثر می گذارد. در بعضی موارد دندان پوسیده باید کشیده شود در حالی که در موارد دیگر فقط نیاز به عصب کشی است. درمان نکردن دندان آسیب دیده می تواند باعث بوجود آمدن مشکلات جدی شود.

احمد رضایی بازدید : 37 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

قند خون اندازه گلوکز موجود در خون انسان است .دانستن مقدار نرمال و طبیعی قند خون بسیار پر اهمیت است و موجب شناخت بازه سطوح گلوکز خون شده و به کنترل دیابت بسیار کمک می کند. مقدار قند خون در همه شرایط یکسان نیست و این مقدار قبل و بعد از غذا با یکدیگر متفاوت است. در این بخش از سلامت نمناک شما را با میزان قند خون نرمال آشنا می کنیم .

احمد رضایی بازدید : 53 یکشنبه 04 خرداد 1399 نظرات (0)

اغلب افراد در زندگی خود برای یک بار هم که شده دچار قارچ پوستی شده اند.قارچ پوستی بیماری ساده ای است که در صورت عدم درمان به قسمت های مختلف بدن نیز منتقل می شود و در مواردی عفونت قارچی ایجاد می کند.قارچ پوست موجب بثورات جلدی قرمز رنگ،خارش و التهاب پوست می شود که پزشک مربوطه داروهای موضعی مانند انواع پماد و کرم ها را برای درمان تجویز می کند.با ما همراه شوید تا از قارچ های پوستی، انتقال قارچ پوستی و عفونت قارچی آگاه شوید.

احمد رضایی بازدید : 42 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

متاسفانه در زندگی امروزی افراد زیادی با مشکل اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند و همیشه دنبال راه هایی سریع برای کاهش وزن می گردند که برخی از این روش ها نه تنها موثر نیستند بلکه سبب بیماری های مختلف نیز می شوند.

احمد رضایی بازدید : 47 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

برخی افراد پوست های حساسی دارند و با تغییر فصل , حالت و با توجه به چیزی که می خورند بافت پوست آنها تغییر می کند پیدا کردن چیزی برای شستشوی صورت با داشتن همه این موارد آسان نیست . به علاوه ، من در مورد اکثر محصولات پاک کننده در دسترس ، کمی مشکوک هستم.

 

کمی مطالعه کردم تا محصول طبیعی برای چهره ام پیدا کردم. اطلاعات زیادی در مورد نحوه شستن صورت در خانه پیدا کردم. امتحان کرده ام فوق العاده عمل می کند بنابراین در بخش سلامت پوست نمناک و در راستای احتراح به درخواست گروهی از شما کاربران نمناک تصمیم گرفته ایم برخی از این دستور العمل ها را در اینجا به اشتراک بگذارم , پس می توانید زمان را صرفه جویی کنید و شروع به به دست آوردن پوست شادتر کنید.

احمد رضایی بازدید : 62 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی

روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگل آرگان توسط یونسکو به عنوان یکی از ذخایر بیوسفر (زیست‌کره) به رسمیت شناخته شد. روغن آرگان در زبان عربی زیت الارکان، یا زیت الارجان خوانده می شود. درواقع ارکان یا ارجان در انگلیسی به آرگان تبدیل شده است و از آن جا بدون تغییر به فارسی راه یافته است. در این نوشتار با مهم ترین خواص روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن، سلامتی . درمان آشنا خواهید شد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 868
  • بازدید کلی : 6,998